8 თვისა და 1 მილიონი დოლარის შემდეგ: როგორ გამდიდრდა ელექტრონული კომერციის ერთ-ერთი პირველი მეწარმე

დღეს არსებობს უამრავი აპლიკაცია და ონლაინ-რესურსი, რომელთა საშუალებით ელექტრონული კომერციის ბიზნესის დაწყება ვირტუალურად ყველას შეუძლია. მრავალი სასარგებლო ფუნქციის წყალობით, რომელიც ამარტივებს მიწოდებას, Oberlo დაეხმარა ათასებს ელექტრონული კომერციის სფეროში წარმატების მიღწევაში. ჩვენ გვჯერა, რომ ელექტრონული კომერციის მეწარმეობას შეუძლია ცხოვრების საუკეთესოდ შეცვლა მინიმალური რისკებითა და მნიშვნელოვანი მოგების პერსპექტივით. ამ თვალსაზრისის საჩვენებლად, Oberlo მიმართა თავის ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებული ელექტრონული კომერციის ბიზნესის მფლობელს, მისი ისტორიისა და სტრატეგიების გასაზიარებლად, რომელთა საშუალებით მან მიაღწია წარმატებას. ქვემოთ მოთხრობილია ელექტრონული კომერციის მეწარმის ისტორია, რომელიც იყენებდა Oberlo- თავისი წარმატებული ბიზნესის დასაწყებად.

პირველი წარმატება ელექტრონული კომერციის მეწარმისთვის

Oberlo.com-ის თანადამფუძნებელმა ტომას სლიმასმა ისაუბრა ირვინ დომინგესთან სან-დიეგოდან ელექტრონული კომერციის სფეროში მისი წარმატებისა და აპლიკაციის გამოყენების გამოცდილების შესახებ. თავისი იდეების გაზიარებით ის იმედოვნებს, დაარწმუნოს მეტი ადამიანი, რომ დაკავდნენ ელექტრონული კომერციით. თქვენც შეგიძლიათ ელექტრონულ ვაჭრობაში წარმატების მიღწევა.

საქონლის მიწოდების ბიზნესის დაწყებიდან მხოლოდ 8 თვეში ირვინმა მიიღო 1 მილიონი დოლარის შემოსავალი. ირვინის, როგორც ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული მეწარმის, რომელიც იყენებს Oberlo-, მთავარი რჩევაა: თუ მე მომიწევდა ელექტრონული კომერციის ხელახლა დაწყება, მე ამას უფრო ადრე დავიწყებდი. თუ თქვენ გსურთ გახდეთ წარმატებული მეწარმე ელექტრონულ კომერციაში, უკეთესია, ახლავე დაიწყოთ.

დომინგესს წამს, რომ მას ერთი წლით ადრე რომ დაეწყო ბიზნესი, გაყიდვების ზრდა უფრო მაღალი იქნებოდა. იქ არ იქნებოდა ასეთი კონკურენცია, - ამბობს ირვინი. მაგრამ ის ეთანხმება აზრს, რომ კიდევ მრავალი შესაძლებლობა არსებობს, რომ მიაღწიოთ წარმატებას ელექტრონულ კომერციაში, რაც კიდევ ერთხელ ხსნის, თუ რატომ უნდა შეუერთდნენ ადამიანები ამ საქმიანობას რაც შეიძლება სწრაფად.

სწორი აზროვნებით და ცოტაოდენი კრეატიულობით ყველაფერია შესაძლებელი. მე ვერ ვხედავ მიზეზს, თუ რატომ უნდა თქვან უარი ადამიანებმა ელექტრონული კომერციით დაკავებაზე. არსებული ტექნოლოგიით დასაწყებად თქვენ არ დაგჭირდებათ ბევრი ფული და ეს ძალიან ამარტივებს საქმეს. დასაკარგი არაფერი გაქვთ. მე მიკვირს, რომ მეტი ადამიანი არ სარგებლობს ამით. თქვენი ცხოვრება, როგორც ელექტრონული კომერციის მეწარმის, შეიძლება დღესვე დაიწყოს - Oberlo- მოსინჯვა სრულიად უფასოა.

– როგორ დაიწყეთ ამ სფეროში მუშაობა?

– ჩემმა ძალიან კარგმა მეგობარმა გადაწყვიტა ელექტრონულ კომერციაში ძალების მოსინჯვა რამდენიმე თვით ადრე, ვიდრე მე პირველად გავიგებდი საქონლის მიწოდების შესახებ. როდესაც ის მიყვებოდა ციფრებზე, რომლებსაც ის აღწევდა ელექტრონული კომერციის წარმატებული მეწარმის რანგში, მე სურვილი გამიჩნდა, გამომეყენებინა ეს შესაძლებლობა.

მე ფაქტიურად შევქმენი Shopify აქაუნტი, შევქმენი ჩემი მაღაზია, დავამატე რამდენიმე პროდუქტი Oberlo-დან და ესეც ესაა. მე არ დავიწყე კითხვა ან კვლევა, რადგან მირჩევნია საქმის პროცესში შესწავლა. ელექტრონული კომერციის წარმატება მოითხოვს ძალიან მცირე კაპიტალს და ექსპერიმენტის შესაძლებლობას იძლევა. ეს სწორედ ისაა, რაც მე ყველაზე მეტად მიყვარს.

არ დავმალავ, რომ საქმის შესწავლისას ხშირად მივმართავდი Google- გაჩენილ კითხვებზე პასუხის მისაღებად.

– რას საქმიანობდით, ვიდრე დაიწყეთ წარმატებული ბიზნესი ელექტრონულ კომერციაში?

– წარმატებული ბიზნესის დაწყებამდე მე ვიყავი მარკეტინგის ადგილობრივი კონსულტანტი, რომელიც ეხმარებოდა ლანდშაფტის სპეციალისტებსა და პლასტიკურ ქირურგებს კლიენტების მოზიდვაში ინტერნეტის საშუალებით.

აღვნიშნავ, რომ ეს საქმიანობა ოდნავაც არ მენატრება.

– გახსოვთ თქვენი პირველი გაყიდვა და საიდან მიიღეთ ის?

– დიახ, მე მივიღე ის დაწყებიდან მხოლოდ 3 დღეში. როგორც ჩემი საიტის ტრაფიკის უმეტესობა, Facebook Ads-დან.

სიმართლე გითხრათ, ძალიან აღფრთოვანებული არ ვიყავი, როდესაც ეს მოხდა. მე განვათავსე Facebook Ads რეკლამა და ველოდებოდი შეკვეთის მიღებას. ამის გარდა, ძალიან ბევრი დავხარჯე რეკლამაზე ამ პირველი შეკვეთის მისაღებად, ამიტომაც პირველი აღფრთოვანება, რომელიც უნდა მეგრძნო, ვერ ვიგრძენი.

– არსებობს მრავალი წარმატების ისტორია, რომელიც უკავშირდება Facebook Ads-ის გამოყენებას. თქვენ თუ გაქვთ ასეთი ისტორია, რომელიც Facebook Ads- უკავშირდება, ვიდრე დაიწყებდით ელექტრონული კომერციის ბიზნესს? როგორ ისწავლეთ მისი გამოყენება?

– მრავალი წლის მანძილზე მე მქონდა შეხება Facebook-ის რეკლამასთან, მაგრამ იმ დრომდე რეალურად არასოდეს ვიყენებდი. ახლა კი მის გარეშე ცხოვრება არ შემიძლია!

ყველაზე რთული ჩემთვის იყო Facebook რეკლამების დაწყება - მე ვუსმენდი ბევრ ვებინარს და ვკითხულობდი უამრავ ბლოგს წლების განმავლობაში, მაგრამ არასოდეს გამიმახვილებია Facebook-ის რეკლამაზე ყურადღება, ვიდრე მიწოდებების ბიზნესი არ დავიწყე. ამჯერად ჩემს თავს ვუთხარი, რომ უნდა შემეცვალა დამოკიდებულება მის მიმართ, თუ ვაპირებდი წარმატებული ბიზნესის განვითარებას, და მხოლოდ რამდენიმე თვეში თავი სულ ახალ ადამიანად ვიგრძენი. მე ვთვლი, რომ ეს არის უდიდესი მიზეზი, თუ რატომ მივაღწიე წარმატებას ელექტრონულ კომერციაში Facebook-ის რეკლამასთან ერთად. მიხარია, რომ არ დავნებდი!

Facebook შესანიშნავია, რადგან მისი ტარგეტინგი ძალიან საოცარია. უბრალოდ საჭიროა დრო გარკვევისთვის, რომ თქვენმა შემოსავალმა გადაფაროს რეკლამის ხარჯები. როგორც კი გაიგებთ Facebook-ის რეკლამის მუშაობის პრინციპს, თქვენ გექნებათ დიდი შანსი, მიაღწიოთ წარმატებას ელექტრონულ კომერციაში.

– რა გინარჩუნებთ მოტივაციას, გააგრძელოთ მუშაობა ელექტრონული კომერციის მეწარმედ? რატომ გსურდათ ასე ძლიერ ამ სფეროში წარმატების მიღწევა?

– ჩემი შთაგონება - ჩემი ცოლია, მე არ გავაკეთებდი იმას, რასაც ვაკეთებ, ეს რომ მისთვის არ ყოფილიყო. მე მაქვს ძალიან მარტივი მიდგომა საცხოვრებლად საკმარისი ფულის საშოვნელად. მე არ ვისწრაფვი პრესტიჟულ ავტომობილებისა ან უზარმაზარი სახლებისკენ, მე უბრალოდ მინდა მქონდეს იმდენი, რომ ჩვენ არ გვჭირდებოდეს ფულზე ფიქრი და ჩემს ცოლს ურ უწევდეს მუშაობა, თუ მას ეს არ სურს.

– როგორც ელექტრონული კომერციის მეწარმეს, რა არის თქვენი დღის გაყიდვის რეკორდი?

– ჩემი რეკორდი იყო დაახლოებით 30 000 დოლარი დღეში. მე მას მივაღწიე მოთხოვნადი პროდუქტის გაყიდვით. ამჟამად შემოსავალი არის დაახლოებით 10 000 დღეში, მაგრამ ვიმედოვნებ, რომ მალე ის ძველ ციფრებს დაუბრუნდება.

ყოველთვის არსებობს კარგი და ცუდი პერიოდები. თქვენ პოულობთ სამიზნე ჯგუფს, რომელსაც მოსწონს თქვენი პროდუქტი, მაგრამ როდესაც ის მას შეიძენს, თქვენ უკვე გიწევთ ახალი ჯგუფის ძებნა ან ახალი პროდუქტის შემოთავაზება. განსაკუთრებით მცირე ბიზნესში ეს ძებნა დიდ დროს მოითხოვს და გაყიდვების ცვალებადობას იწვევს. თუ გსურთ წარმატებული ელექტრონული კომერციის ბიზნესის დაწყება, მნიშვნელოვანია, რომ განაგრძობდეთ თქვენი კომპანიების ტესტირება და გაუმჯობესება - ამის შესაძლებლობა ყოველთვის იქნება.

– ხელახლა რომ დაგეწყოთ, რას გააკეთებდით სხვანაირად, როგორც ელექტრონული კომერციის მეწარმე?

– დავიწყებდი მიწოდების პროცესს ისე მალე, რაც კი შეიძლება. ჩვეულებრივ, თქვენ ამაზე უნდა დაიწყოთ ფიქრი თქვენი პროდუქტის იდეის უშუალოდ დამტკიცების და რამდენიმე გაყიდვის შექმნის შემდეგ.

ინტერნეტის ხიბლი იმაშია, რომ თქვენ შეგიძლიათ მიჰყიდოთ პროდუქტი დედამიწის მოსახლეობის უდიდეს ნაწილს თუ თქვენ პოულობთ სწორ შემოთავაზებას და სწორ აუდიტორიას, თქვენ შეგიძლიათ სწრაფად დიდი რაოდენობით გაყიდვის განხორციელება - ის, რაც მე მქონდა, მაგრამ მე ჯერ არ ვიყავი მზად შეკვეთების იმ რაოდენობისთვის, რომელიც მე მივიღე, ჩვენ ბევრი შეცდომა დავუშვით და ბევრი კლიენტი უკმაყოფილო დარჩა. ამიტომ სცადეთ, რაც შეიძლება მალე მოაგვაროთ მიწოდების პროცედურები, ეს ნამდვილად დაგეხმარებათ ელექტრონული კომერციის ბიზნესში.

– როგორც ელექტრონული კომერციის მეწარმე, რა რჩევას მისცემთ ამ ბიზნესის დაწყების მსურველებს?

– მე რომ ხელახლა დამეწყო ეს ბიზნესი, ცოტა ადრე დავიწყებდი. მე თვე-ნახევარი ველოდებოდი მას შემდეგ, რაც მეგობარმა მითხრა თავისი წარმატების შესახებ. მაღაზიის გახსნა არ ღირდა ძვირი, ყველა იმ ტექნოლოგიით, რომელიც არსებობს, საქმის დაწყება ადვილია - უბრალოდ დაიწყეთ და არაფერს დაკარგავთ.

შესაძლებლობა, დიახ. ვისურვებდი, რომ ეს უფრო ადრე დამეწყო. ერთი წლით ადრეც კი ნაკლები კონკურენცია მექნებოდა და მეტ ფულს ვიშოვიდი, შევძლებდი სხვა ნიშების დაკავებას. მაგრამ, მთლიანობაში, ჯერ კიდევ ბევრი შესაძლებლობაა, თქვენ უბრალოდ უნდა მეტად კრეატიული იყოთ მარკეტინგთან მიმართებაში.

დატოვე კომენტარი