გთავაზობთ ექსპერტების მიერ ფომულირებულ  10 მთავარი მარკეტინგულ ტრენდს, რომელიც გათვლილია უახლოესი 5 წლის მანძილზე:1. რეკლამა უნდა იყოს სასარგებლო – საკმარისია მომხმარებლის გაღიზიანება რჩევებით, უბრალოდ დაეხმარეთ მას ცხოვრება უკეთესი გახადოს! ბრენდი ფეხდაფეხ უნდა მიჰყვებოდეს მომხმარებელს და ეხმარებოდეს მას. მაგალითად  Nutricia Club-ი დედებს ეხმარება ბავშვების აღზრდაში, კარნახობს აღზრდის წ...

მეტი

ყველაზე ხშირად ადამიანს რამოდენიმე გატაცება აქვს, მაგრამ არ იცის, რომელზე გააკეთოს არჩევანი. აი გაჩერება კი ნამდვილად არ არის საჭირო. გაცილებით უკეთესია განვითარების თავიდანვე დაწყება რამოდენიმე მიმართულებით. თუ ერთი საქმით იწყებთ, ერთი ნიშით - ყოველთვის არის შანსი, რომ საქმე არ გამოვიდეს და თქვენი ბიზნესი საპნის ბუშტივით გაქრეს. თუ საკუთარ ძალებს და ენერგიას რამოდენიმე მიმართულების განვითარებაში ...

მეტი

1. ბონუს ბარათბის და ფასდაკლებების საიტი. 2. ახალშობილებისთვის სამახსოვრო მედალიონების ან ხელის ანაბეჭდების მომზადება და დაჩარჩოება. 3. სუვენირების დახლი, ხელნაკეთი ნივთების გაყიდვა (ასევე შესაძლებელია ინტერნეტით). 4. კორპორატიული კლიენტებისთვის ჟურნალების დამზადება, სხვადასხვა დღესასწაულისთვის მიძღვნილი გამოცემები მდიდარი კლიენტებისთვის. 5. საყოფაცხოვრებო ტექნიკის, სპორტული ინ...

მეტი

ჩვენ ვცხოვრობთ არაპროგნოზირებად დროში, ჩვენს გარშემო მუდმივად რაღაც ხდება. ამიტომ, ჩვენი ამოცანაა საკუთარი ცხოვრების ორგანიზება ისე მოვახდინოთ, რომ გამომუშავებული ფულის რაოდენობა მინიმალურად იყოს დამოკიდებული გარე ფაქტორებისა და სიტუაციის ზემოქმედებაზე. ამის რეცეპტი მარტივი და ბანალურია. პირადი ფინანსების სფეროში უნდა ვიმოქმედოთ ორი მიმართულებით: 1) მუდმივად გავზარდოთ შემოსავალი; 2)...

მეტი

მითი 1 — კლიენტები არასოდეს აღიქვამენ სერიოზულად ბიზნესმენს, რომელიც სახლიდან მუშაობს.პასუხი: კლიენტების უმრევლესობა არასოდეს მოდის თქვენთან ოფისში;  მითი 2 — სახლში უფრო ნაკლებპროდუქტიული ხარ. პასუხი: გამოკვლევები საპირისპიროს ამტკიცებს. მათი მონაცემებით, ისინი, ვინც სახლიდან მუშაობენ საკუთარ საქმეს მაღალეფექტურად ასრულებენ. მითი 3 — სახლის ბიზნესს არ შეუძლია კონკურენცია გაუწიოს კლ...

მეტი