კომერციული საქმიანობა რომელიც ხორციელდება ინტერნეტით, E-COMMERCE

image

უკანასკნელ რამდენიმე წელიწადში გამოჩნდა მრავალი ელექტრონული კომერციის ვებსაიტი და ამას კარგი მიზეზიც ჰქონდა. ინტერნეტ-შოპინგი არა მარტო უფრო პოპულარული გახდა, მაგრამ ასევე ის ახლა უფრო უსაფრთხოა, ვიდრე წლების წინ, როდესაც ბევრს ეშინოდა საკუთარი საკრედიტო ბარათის დეტალების მითითება ინტერნეტ-სივრცეში. დღეს ჩვენ ვირჩევთ გადახდას სმარტფონების საშუალებით და სულ უფრო მეტი ადამიანი იყენებს Apple Pay-ს. Apple Insider-ის თანახმად, მომხმარებლები, რომლებიც იყენებენ Apple Pay-ს, 92% უფრო სწრაფად ასრულებენ ტრანზაქცია. 

სულ უფრო მეტი ადამიანი აცნობიერებს, რამდენად მოსახერხებელია ონლაინ-მაღაზიები, განსაკუთრებით, როდესაც ეძებენ საქონელს ან მომსახურებას, რომელიც რთულად მოიძებნება მათთან ახლოს. ეს უფრო შეესაბამება ქალაქგარეთ მცხოვრებლებს, რომლებსაც უჭირთ ქალაქში რეგულარულად მგზავრობა.

მომხმარებელი ასევე ახლა უფრო ინფორმირებულია და უკეთ აკონტროლებს ყიდვასთან დაკავშირებულ გადაწყვეტილებებს. ელექტრონული კომერციის დანერგვით, მომხმარებლებს ყველანაირი ინფორმაცია ხელმისაწვდომი აქვთ. მომხმარებლები კარნახობენ, როგორი მომსახურება უნდათ და ირჩევენ სად იყიდონ საჭირო საქონელი, მხოლოდ ადგილობრივ მაღაზიაში მისვლის გარეშე. ავსტრალიელი მომხმარებლების 51% იკვლევს პროდუქტს ინტერნეტში, ვიდრე შეიძენს მას.

სავაჭრო კალათის პროგრამული უზრუნველყოფა ელექტრონული კომერციის საიტების გამოყენებას უფრო მარტივს ხდის

დღესდღეობით, ელექტრონული კომერციის საიტები იქმნება სავაჭრო კალათის პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენებით, რომელიც ეხმარება პოტენციურ მყიდველებს გზის გაკვალვასა და საქონლის შეძენაში. ასევე ბიზნესის მფლობელთათვის უფრო მარტივია საკუთარი საიტების განახლება და საქონლის ერთი ადგილიდან მართვა - როგორც ონლაინ, ასევე რეალურ მაღაზიაშიც.

ვებსაიტების უმეტესობა, რომელიც სთავაზობს პროდუქტებსა და მომსახურებას, რეგულარულად უნდა განაახლოს მიმდინარე ფასები, საწყობში საქონლის რაოდენობა და ახალი პროდუქტის ხაზები, ამიტომაც გამოყენების სიმარტივე ძალიან მნიშვნელოვანია საიტის მფლობელისთვის.

არსებობს ბევრი პლატფორმა, მაგალითად, eBay ან Etsy, რომელიც შეგიძლიათ განიხილოთ თქვენი პროდუქტებისა და მომსახურების ონლაინ განთავსებისთვის.

თუმცა, თქვენ ასევე შეიძლება განიხილოთ თქვენს ბიზნესზე მორგებული უნიკალური ვებსაიტი. ეს ვარიანტი უფრო სასარგებლოა, განსაკუთრებით მომხმარებელზე ორიენტირებული ვებსაიტის შექმნის დროს. ის საშუალებას მოგცემთ დააკმაყოფილოთ მყიდველის ინდივიდუალური მოთხოვნები და აღმოფხვრათ ნებისმიერი მტკივნეული წერტილი, რომელსაც ისინი შეიძლება გადააწყდნენ.

ამისათვის არსებობს ორი ვარიანტი: WooCommerce, რომელიც შეიძლება დაინსტალირდეს თქვენს მიერ არჩეული პროვაიდერის ვებ-ჰოსტინგზე, ან Neto - ჰოსტინგ-პლატფორმა და „ყველაფერი-ერთში“ გადაწყვეტილება.

ონლაინ-შოპინგის პოპულარობა დღითიდღე იზრდება

არსებობს მნიშვნელოვანი სტატისტიკა ელექტრონული კომერციისა და მომხმარებელთა ყიდვის ჩვევებთან დაკავშირებით. 2016 წელს აშშ-ს ონლაინ-გაყიდვების 53% მოდის  Amazon-ზე. Amazon-ის გეგმების გათვალისწინებით, 2018 წლის ბოლოსთვის თავისი ავსტრალიური ვებსაიტის გაშვების შესახებ, საინტერესოა, როგორ შეცვლის ეს ფაქტი ავსტრალიურ ბაზარს.

ელექტრონული კომერციის საიტები დროთა განმავლობაში უფრო პოპულარული გახდება. ასე ტექნოლოგია ვითარდება და ცხოვრება არ ხდება ნაკლებად დაკავებული, ამიტომ სულ უფრო მეტი ადამიანი მიმართავს ონლაინ-შოპინგს. ბევრი ტრადიციული ბიზნესი გადააწყდება სირთულეებს, ვიდრე არ აუწყობს დროს ფეხს და არ დანერგავს ინოვაციურ გადაწყვეტილებებს.

ამ ტექნოლოგიის პროგრესი არავითარ შემთხვევაში არ ნელდება. ამჟამად Amazon ატარებს ახალი მიწოდების სერვისის „Amazon Prime Air“ ტესტირებას. მომსახურების მიზანია მომხმარებელთან ამანათის მიტანა 30 წუთზე ნაკლებ დროში დრონების გამოყენებით.

დატოვე კომენტარი